dio_implant_navi_tr.png

DIO Navi Hakkında

DIO Navi cerrahi, minimum cerrahi kesi ve daha az ağrı ile optimal cerrahi planını belirlediğinden,

3D bilgisayar simülasyon cerrahisi yoluyla en yeni dijital navigasyon implant cerrahisidir.

Bu, güncel dijital navigasyon implant ameliyatıdır.

Bu, minimum kesi ve daha az ağrı ile optimize edilmiş 3D bilgisayar simülasyon cerrahisini planlayan en yeni dijital navigasyon implant cerrahisidir. İmplantı herhangi bir uygunsuz ölçü almadan tamamlamak için optimize edilmiş sistem, kemik dokusu ve sinir pozisyonunu hassas bir şekilde bularak güvenli ve optimal ameliyat yolunu bulabilir.

Daha az acı

Kesi olmadığı için

dikiş yok.

Daha az Kanama

Kesi olmadığı için daha az kanama.

Sütür Yok

Kesi olmadığı için

dikiş yok.

Hasar yok

Kesin kılavuz kullanımı nedeniyle çevredeki sinir veya dişlere zarar vermez.

Rahatsızlık yok

Rahat kılavuz kullanımı nedeniyle rahatsızlık vermeden tedavi edilebilir.

Minimal kesi ameliyatı nedir?

DIO Navi implant cerrahisi durumunda diş etini açığa çıkan kemiğe açtığı için diğer kesi implant ameliyatlarından farklı olarak küçük delik ve daha az şişlik ve kanama ile yapılan en yeni teknoloji cerrahidir.

DIO Navi diyabet, yüksek tansiyon veya sistemik hastalığı olan hastalar için güvenlidir. Ayrıca dişlerini çok kaybetmiş kişilere veya yaşlılara da tavsiye edilir.
Şeker hastası ve genel kesi ameliyatı durumunda, iyileşme çok yavaştır ve ameliyattan sonra implantın çıkarılması riski ile kemiği erittiği için iltihaplanmaya neden olabilir.

Genel Kesi Ameliyatı

DIONAVI_1.jpeg

Minimal Kesi Ameliyatı

DIONAVI_2.jpeg

Şişme ve kanama nadirdir İltihaplanma veya enfeksiyon riski daha azdır, iyileşme süreci hızlıdır.

Çok kanama ve şişlik eşlik eder İyileşme yavaştır, iltihaplanma ve enfeksiyon riski yüksektir.

Avantaj
DIOnavi, hasta pazarlama ve diş tedavi sistemine kelebek etkisi getiriyor.

Dionavi flepsiz bir ameliyat olduğu için ağrı ve şişlik azalır, şeker hastalığı, yüksek tansiyon, akıl hastalığı olan hastalar için uygundur ve yoğun iş adamları, ameliyat olmaktan korkan hastalar gibi yeni bir mavi okyanus yaratabilir, ve kıdemli implant. Tüm DIOnavi prosedürü sadece 10~20 dakika (1~2 birim) sürer

dio_navi_tr.jpeg